gokcez ya zaten herkesin sütün yetmiyor mu mama verme emzir emzir demesinden gına geldi cevabını da veriyorum yine de anlamıyorlar sanki ben bilerek emzirmek istemiyorum ve mama zehirmiş gibi davranıyorlar. Kendimi boş yere çok yıprattım boşunaymış ben mutluysam bebeğim de mutluymuş yeni anladım, çok sağolun :)