babyaframoms benimde iki buçuk yaşına doğru gidiyor ,ben birisi gelince öyle takmıyorum yaa zaten başbaşayken oynuyoruz vakit geçiriyoruz bari birisi gelince üstümden gitsin diyorum ,sizin kötü anne olduğunuzu yada çocuğunuzun sizi sevmediğini göstermez bence bu,onunda başka insanlara ihtiyacı var , öyle bakmak lazım