harikakanatlar Hanımlar normalde adetimin 2. Günü hapa başlıyordum ama bu ay için adetimin 2. Gününde başlayamadım adetin 4. Günü başlasam sıkıntı olur mu acaba
harikakanatlar annekadin21 reçetesinde ikinci günü kullanmamız gerektiği yazıyor doktorlar da aynı şeyi söylüyor o yüzden tereddüt ettim ben dördüncü günü oluyor mu diye