22 aylık bizde de pek bi ilerleme yok 2 yaşı bekliyorum. 2 yaştan sonra gelişme olmazsa bende götüreceğim. Bi arkadaş çocuğunu götürmüştü terapist kısa cümleler kurması gerektiğini, konuşması için maruz bırakması yani anlamıyormuş gibi yapmak ve kelimeleri sürekli tekrar etmesi gerektiğini demiş.
Ben maruz bırakma olayını şu an pek yapamıyorum malesef