Ada54 Yemesi ayrı sorun ,tuvaleti ayrı sorun kafayı yiyecegim sonunda.Tuvaleti gelir yapmaz acıkır yemez bagırır çagırır aglar .Sizde durum nedir anneler bana bi yol gösterin ben mi bi yerlerde hata yapıyorum.
Kadifemsii Ada54 kızım 4 yaşına yeni girdi . Bizdeki tek olumsuz nokta son zamanlarda herşeye ağlamasaydı . Düşünün suyu bile ağlayarak istiyordu şu birkaç gündür azaldı gibi çok şükür . Allah yardımcımız olsun 😬😬
tubasd Ada54 öyleler hepsi öyle olduğuna göre hepimizde yanlış yapmadığımıza göre normali bu tuvaletimi sen yaptır yemeğimi kendim yitebilirim yemeğimi sen yedir şunu yicem koyarsın doydum tadına bakmak için söyledim der sürekli bağırır herşeye ağlar vs vs bunlara alıştım da bir dahaki ay nasipse 5 olacak benim sorunum şu kendini savunmuyor savunamiyor yani ben vurma izni veriyorum sana vurana vur karşı taraf vuruyor bu bekliyor bakıyor bağırıyor bakıyor ama evde terör estiriyor hem bize hem kardeşine 🤦🏼 Kardeşini ondan çok küçük biri itiyor kakiyor bizimki yine bakıyor neden böyle sizce varmı bir yonlendirme öneriniz
sumeyyeasellina Ada54 aynı asla yemek yediremiyorum yemiyor sürekli abur cubur hep onun dediği olacak sürekli bağırmalar tehditler eylülde kreşe başlayacak çiş konusunda sorun yok bi türlü kakasını yaparken öğrenmek istemiyor
AnnaKurt Allahım. Bu 4.5 yaştan sonra rahatlıcaz mi Allahım. Çişini yap diyorum sensiz yapmam diyor. Pipisi benim sanki 🙄
Ada54 AnnaKurt çişi geliyor yapmıyor kakası geliyor yapmak istemiyor ,acıkıyor yemek ye yemek istemiyorum ama acıktım diye aglıyor akıl saglıgım kalmayacak bu gidişle
tubasd Ada54 bizde herşeye evet diye birşey yok aslında çocuğum 3 yaşında akran zorbaligina maruz kaldı akraba cocugundan yaşanan mecburi durumlardan dolayı uzun bir süre karsilasmak zorunda kaldılar özellikle ve hatta belki sadece o çocuğa karşı bir savunma geliştirmesini istiyorum ama tek yaptığı bağırmak ve ağlamak artık durumlar duruldu cooook uzun zaman görüşmüyorlar ama dün tekrar karşılaştılar ve ben artık sinirimden ağlayacaktım😔 Mesela çocuk buna yaklaşıyor oturduğu sandalyeyi çekiyor abuk subuk sesler çıkartıp korkutuyor itiyor vs çocuk telefon bağımlısı ve benim çocuğumu aglatio sırf aglatmasin diye telefonun verilmesini istiyor çocuk 1 yaş büyük ve bunu kendi itiraf etti işte çocuğu aglatirsam bana telefonu verirmisiniz telefonu verin diye yapıyorum diye ailede zaten bağımlı biliyor bari çocuk varken vermeyelim diye vermiyor taki benim çocuğumun bagirmaktan sesi kisilana kadar sonunda istediğini elde ediyor olan benim çocuğuma oluyor ve bunu yapan çocukta 6 yaşına girecek bir dahaki ay çok çaresizim yol gösterin lütfen bilen fikri olan😔 AnnaKurt
AnnaKurt Ada54 Su an tam çocuk muyum bebek miyim neyim kafasındalar. Küçük ergenler. Ağlama diyorum ağlayacam diyor. Ağla diyorum niye ağlama demiyorsun diyor 🤣 zıkkımın kökü yani
afraybars1 Ada54 evet canım herşeyi zorla ama ben şikayetçi değilim çocuk o daha yani akıllarının bizimle denk çalışması mümkün değil o yüzden kendimi hiç yormuyorum onuda sıkmıyorum esnek bıraktığım zaman o zaten acıkınca acıktım diyo çişi gelince çişim var diyo o yüzden kendi bilir ☺️ dağıtacak dökecek çünkü çocuk onları hiç saymıyorum bile düşün 😂
Ada54 AnnaKurt sanırım dediginiz durumdalar bazen diyorum oh tmm anlıyor beni sonra bi bakıyorum bagrış cagrış anlık yaşıyoruz resmen
Ada54 tubasd bizimde aynı durum vardı terapi aldık bu konuda herşeyine evet dediğiniz için hayır demeyi bilmiyor bu yüzden kendi savunamıyor demişti terapist.Bu konu üzerinde çalıştık şuan daha iyi
antropologanne Ada54 Ah hangisini yazsam. Beni en çok zorlayan aşırı hırçınlaştı. Park, avm, toplu taşıt, misafirlik.. Heryerde bir sorun. Herseye bir cevap bir başkaldırış.
Ballloglum Ada54 son postumu okur musunuz aynısını yaşıyoruz da terapi önerdi öğretmeni size iyi geldi m i