defnemiraybebek nilazra123 ikea modelini kullanıyorum az yer kaplıyor memnunum büyüklere oranla hem fiyat hem yer bence ideal ki belli aydan sonra oturmak istemiyorlar
aven nilazra123 ikea antilop cevremde cok kullanan var ya da kraft tapas kullaniyorum ben oldukca memnunum cok pratik kullanisli ve yer kaplamiyor