demirboy mucizem10 labranda exelcior Side var. Lüks bi otel değil ama rahat bir tatil yapıyorsunuz. Fiyatı bu yıl bilmiyorum ama uygundu. Çalışanları çok ilgili otel Almanlarındı. O yüzden memnuniyet önemli onlar için. 2 yıl üst üste gittik ilk yıl yemekleri iyiydi baya ama geçen yıl o kadar iyi değildi yine de her şey bol yiyecek şeyler illa buluyorsunuz. Oğlum yemek çok seçer o bile aç kalmadı. Mangal anlık pişiyor ya da makarna o an orada yapıp veriyorlar. Tantuni vs de çıkıyordu normal yemekler dışında o yüzden dediğim gibi yiyecek şeyler illa bulunuyor. Bunlar dışında standart sebzeli etli balıklı salatalar vs yemekler var. Bir de temiz bir otel. Başka da bakın ama daha iyi bulamazsanız öneririm 2 yıl gidip de keşke gitmeseydik demedik keyifli geçiyor. Bu sene farklılık olsun diye oraya ayarlamadık
Bunny Miramare grubu , Voyage Sorgun , Ali bey grubu , Barıt otelleri , uygun fiyatlı derseniz Alba grubu olabilir bakabilirsiniz