Merhaba hanımlar 3 yasında oglum. Dişlerine dikkat etmeye calıstık (kendisi fırçalanmasını hiç sevmiyor istemıyor) zorla da olsa fırcaladık ama nasıl olduysa alt iki azı dişinde siyahlık görünüyor sanırım çürümüşler. Bu yasta tedavı yaptıran var mı? Nasıl oluyor ya agzını açmaz acsa da dolgu vs izin vermez . :( başına gelen var mı?