Merhaba kızlar oğlum 9 aylık olacak ek gıdaya başladığımızda blw ve kendim vererek karışık gittim yani ben çorba püre verirken eline pankek yaptım verdim (doktorumuz böyle söylemişti) sonra çok büyük ek gıda mama meme reddi yaşıdık zaten kilosu düşüktü hep. Şimdi raporlu mama kullanıyoruz biberon asla tutmuyor oyuna dalınca ağzını açıyor o ara yediriyorumkaşıkla . Artık ek gıdayı sadece günde bir öğün yiyor yemek tarzı versem yer ama biz mama ağırlı gitmek zorunda olduğumuz için tek öğün oluyor. Sıkıntı yaptığım şey eliyle alıp yememesi hep benm kaşıkla vermemi istiyor.Mamadan ötürü pütürlüyede ön yargılı olmaya başladı ama kesme makarna şehriye pilav vs yiyor ben verirsem . Bu durum normal mi? ileride kendisi yemesi konusunda sıkıntı yaşar mıyım? Ne versem mama sandalyesinden aşağı atıyor buna çözüm var mıdır?