melamu oda beni çok sevsin bazıları bana bağlı yapışık olmasın zor oluyo der inanın ben istiyorum.
Ben de böyle düşünüyordum, kızım 2.5 yaşında hâlâ aynı düşüncedeyim 😆
Ama o aylarda mümkün değil bu, henüz ayırt edemiyor. 4.5ay civarıydı kızım yabancılara tepki verip çığlık kıyamet beni isterdi.
Şimdi hâlâ bana çok bağlı ama babasıyla dışarı çıkar gezer, yabancılara eskisi gibi tepki vermiyor. Ama babasıyla gezme tozma bitip eve dönünce de boynuma atlar 🥹
Sizin de öyle olacaktır, merak etmeyin 🫶🏻