Oznuryunus Yok h basamıyordu çok ağrıyo diyip oturuyordu yaşı da büyük olduğu için unutamıyordu acısını oyunla ve ilk ateşlendiğinde gece 39,8 falan olmuştu hastahaneye gitti kan da enfeksiyon çıktı doktor serum taktı antibiyotik ateş düşürücü yazdı gönderdi ertesi gün ağrıyor dedi biz ateştendir diye düşündük 1 gün sonra çok ağrıyor basamıyorum dedi hastahaneye yatış verildi bir süre sonra hissetmiyorum dedi tabi ilerlemiş enfeksiyon hastahanede başlandı tedavi 5. Gün koşarak çıktı zaten