Kalbim22 bizimde ateşimiz çok çıktığı için artık tecrübe edindik gibi bir şey oldu. Üstünde sadece beziyle bırakın 4 saatte bi calpol verebilirsiniz. Hava akşamları biraz daha serin oluyor cam açık kalabilir ya da balkon cam balkonsa orda tutabilirsiniz. Ateş’i çabucak düşüyor o şekilde veya eğer koyduruyorsa bi havlu bez gibi bir şeyi ıslatıp ıslatıp anlına, koltuk altına, kasıklarına bi süre koyabilirsiniz