lbvmya Bebeğim 4 ay 10 günlük uykuya direnme başladı zaten gazlı bir bebek kolikti. Şuan gaz sancısı geldiğinde elini kafasına götüroyor arada saçını çekiyor 2 gündür her ağlama krizinde eli kafasında tepeye doğru bir yerde . Normal mi başına gelen var mı
Mrvsmt2502 lbvmya kızım uykusu geldiğinde yapardı bu dediklerinizi artı kulak çekme . Bende kulağı ağrıyor diye düşünüp doktora göstermiştim
neslihanada lbvmya canım emziriyorsan hemen süt ürünlerini kes relaktaza başla farkı gör gazı okadar hafiflettiki bizim o ilaç her emzirme öncesi 3 damla verceksin uykuya direnme6 aylık olduk hala var geçmedi bekliyorum geçsin 3 aydan beri geçmiyo
yavrupotuncek lbvmya canım diş olabilir bebeğim yedi buçuk aylık hiç diş belirtisi yoktu son zamanlarda birtek bunu yapiyodu bı anda bı baktım iki diş birden gelmiş
lbvmya Mrvsmt2502 evet uyutmaya çalıştığım zamanlar gaz sancısından uyuyamıyor sinirleniyor. Ama dedim acaba sinirden mi yoksa kafasıyla alakalı mı ağrı falan mı demekki uyku içinmiş
elbay53 Gerçekten gazdan dolayı yaptığını düşünüyorsanız kulak çöpüyle poposunu hafif hafif uyarın masaj yaptıktan sonra çabuk çıkarır gazını
lbvmya elbay53 masaj ayak hareketleri en son da popo uyarımı mı yapayım? Çünkü sadece masaj da sadece popo uyarımı da işe yaramıyor birlikte deneyeyim. Valla bu gaz mahvetti bizi
Mrvsmt2502 lbvmya daha çok küçük maalesef bi süre sonra alışacak çıkartmaya. Kulak çöpüyle bebeğin poposunu uyarmayın sakın insanlar ne akla hizmet böyle akıl veriyor anlamıyorum alışırsa uyarmadan kaka yapmaz gaz çıkartmaz öyle olması daha mı iyi
elbay53 lbvmya hemşire arkadaşım benim kızıma öyle yapmıştı pırt pırt atmıştı gazı..bacak hareketı de karnına da bebek yağıyla kasıklarına doğru yukarıdan asagı ve saat yönünde….ama popo uyarmayı sureklı yapma alışkanlık yapar başka türlü zor çıkarır sonra demıstı..
lbvmya neslihanada zaten 4 ay kontrolüne götürdüm doktora anlatınca relaktaz verdi her emzirme öncesi veriyorum ama hiç kusması olmayan bebek acı acı kusmaya başladı su gibi ve kokulu. Vermediğim de kusmuyor. O yüzden kararsız kaldım.
lbvmya neslihanada ama kakasını düzeltti sulu ve gürültülü yapıyordu relaktazdan sonra normal yapmaya başladı
neslihanada lbvmya demmeki laktozu sindiremiyoe bebek geçtiyse kesmeyin verin gazı geçene kadar alın düzenli verin ben yanında bigaia probiyotikde veriyorum
elbay53 lbvmya karnını bastırın parmağınızla göbek cevresı ve asagısı sertse gaz vardır..yumusacıksa başka bı sıkıntısı vardır bebısın..🌸
teachermommy1 lbvmya Yapmayın. Bu yanlış bir uygulama. Gaz masajı yapın karnına. Sıcak suyla temas ettirin gövdesini. Gaz damlası kullanın. Çocuğun poposuna bir şey uygulamayın.
lbvmya yavrupotuncek aklıma geldi diş ama erkendir dedim daha 4 aylık. Ağzını açıp baktım bişeyde görünmüyor
Ucansupurge lbvmya Uykusu gelmiş ve geçmiş olabilir büyük ihtimalle. Gaz sancısi için ılık banyo güzel bir masaj, bol bol ritmik hoplama ile beyaz gürültü öneriyorum. 4. Ay atağı gerçekten yorucu oluyor
lbvmya Ucansupurge evet uykusu çok var ve son günlerde sürekli geçiriyor uyku saatini. Tam tarif ettin durumu şuan
esra1896 Ay uyku gerilemesi atağıyla meşhurdur. Muhtemelen atak. Uykuya dalamıyor dalamadığı için de rahatsız oluyor.
lbvmya esra1896 kesinlikle en sevdiği beşiğe koyuyorum kriz geçiriyor memeye alıyorum sakinleşmiyor bütün huyu değişti. Bakalım ne kadar devam edecek umarım kısa sürer. Ya başka bişey olmasında bunlar atlatılır el kafada olunca korktum ben
sugarmomy lbvmya gaz sancısı da olabilir atakta olabilir evet ama 4 aylık artık gaz bu kadar rahatsız etmemesi lazım. Besin alerjisi mi var acaba bebeğinizde onun gazını mı çekiyor?
lbvmya sugarmomy doktor da çok şaşırdı 4 aylık bu kadar gaz olmaması lazım dedi birebir bu söylediklerini söyledi. Relaktaz verdi. Burda herkes prof olmuş maşallah 😁