Kızlar bebeğim asla doymuyor sabah bi ton öğlen biton akşam ara öğünler akşama jadar mutfaktayım hep mama diyor hıı hıııı diye istiyor gıda gördüğü an heycanlanıp ağlıyor ver diye vermesem görmese gene huysuzlanıyor 12 bucuk kg obez kategorisinde mamayı 4 kere 120 ye düşürdüm zor uğraşlar sonucu normalde 5-6 kere istiyordu ne yapıcam artık çok yoruldum yanında hiçbişey yiyemez olduk gece mamasını keseyim diyorum asla kanmıyor o biberonu alana kadar gecenin 4 ünde çığlık öçığlığa ağlıyor kapıdan benim mamayla gelmemi bekliyor resmen