Ambrossia Kızlar merhaba bebeğim 13 aylık gece 4-5 kez emmek için uyanıyor bu alışkanlığı kesmek istedim ama başaramadım hiç mama kullanmadı acaba mama veya devam sütü versem gece uyandığında faydası olur mu bu konuda fikir ve önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻
birminnakannesi06 Ambrossia 13 aylık kızım bende mama ve emzirme yapıyorum gün içinde yemesi yeterli olmadığı için gece bazen mama veriyorum çoğu kişi gece beslenmesini kesin falan diyor fakat aç bebekde uyumuyor
Ambrossia birminnakannesi06 benim kızım açlıktan değilde memeyi alışkanlık yaptı emmeden uykuya geçemiyor yani her uyanışında meme istiyor illaki 🥹