linao 13 aylık bebeğim gündüz uykusu neredeyse basından beri yoktu 20 dk uyur kalkardı Şimdi uykusu oldugu halde çığlık kıyamet ayagıma alınca. Gece yarısına kadar oturuyoruz artık tüm günün yorgunlugu ile bayılıyor bence yanı daha dayanamadıgından Gündüz parka cıkarıyorum Kalabalık ortamlarda bulunuyoruz aktif hareketli bir bebek. Benim mecalim kalmadı
hayalperest2310 linao bence hiç zorlamayın bemde artık akışına bıraktım uykusu gelince uyuyormuş boşuna kendimi bu kadar yıpratmışım 16 aylığız biz bu arada
Winner Uyumaması normal , hem hava sıcak, hemde diş sancısı vardır. Sabır diliyorum biraz daha büyüsün geçer bu günler annesi ☺❤