5ay 8 günlük bebegim var. Tam hasta degil ama olmaya basliyor gibi. Burnu kasiniyor. Gozleri yaşarıyor. Yarin bi dr.a götüreceğim ama ilerlemeden mudahele etmek istiyorum. Evde peditus ve iburamin zero var. Almistim. Ama recetelerde 24 aydan once kullanmayin diyor. Acillik durumu yok. O yuzden acile götürüp daha cok mikrop almasini da istemiyorum. Yarina kadar daha da ilerlemesin diyorum. Ayy kafam karisik. 🙈 Ne yapmalıyım sizce? Tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum.