Arkadaşlar bebeğim iki eli ve dizlerinin üstüne kalkıyor ve dengesini sağlıyor ama adım atmayı bilmiyor kendini öne atıyor sadece. Sonra da ağlıyor. Acaba erken olduğu için kollarına falan zarar verir mi bir yandan seviniyorum onu öyle görünce bir yandan korkuyorum. Henüz dört aylık. Doğarken kafasını tutuyordu ilk doğduğu andan itibaren,belki de ondan erken oldu bilmiyorum.iki aylıkken oturmak için kendini doğrultmaya çalışıp ağlıyordu oturamiyor diye,biz de korkuyorduk oturtmuyorduk.şimdi bile çok az süre destekli oturtuyorum. Bebeği böyle olan var mı