handemiyy BeyzaBade amin İnşallah çok isterim ama bu ülkede sanmıyorum ya memurlara bile yapmazlar bunu
Miracinannesi_ BeyzaBade Türkiye de üretim yok maalesef döner sermaye piyasasiyla dönüyor o dediğiniz çok zor