alpiskom23
Emiyor mu? Biz de aynı durumdayız 19 aylık olacağız bi kaç güne ,ama bu aralar mesela kendi kendine yemek istiyor,katı gıdaları kendi yemesine izin veriyorum yumurtasını mesela omlet şeklinde yapıyorum kendi yemek isteyince yiyor ben verince yemio ,öyle olunca ağzına giren lokma çoğalıoo bence değerleri ,sağlığı yerindeyse derrt etmeyin geçici süreçtir… günlerce bi kaç lokma ile geçirdiğimiz zamanlar oluoo ama ne yapalım 🥺