sibaluna Kızlar ben daha 6 günlük bir anneyim bebeğim emzirdiğim zaman memede uyuyor, gaz çıkarmak için uyandırmalı mıyım yoksa bırakayım uyusun mu meme olmadan uyumuyor gazını çıkarırsam bu sefer diğer memeyi veriyorum sonra yine gaz başa dönüyoruz 😅😅
Nurce sibaluna emzirdikten sonra omzunuza koyun gazını çıkarın o zaten uyumaya devam eder daha çok küçük sürekli uyuduğu dönemde. Gazını çıkarmadan uyutmayın uykusunda rahatsız olur.
tugbacds sibaluna ben hep omzuma koyup gazını çıkarıyodum yoksa kusar uykusunda falan diye korkuyodum zaten o bile olmasa kıvranarak uyanıyodu şiddetli ağlamayla gazı çıkınca rahatlıyodu
Tusa_ sibaluna benim bebeğim 47 günlük hep memede uyuyordu yatırıyodum gazı olduğunda zaten ağlıyor uyanıyor gazını çıkarıyorum geri uyuyo bugün misafirlikteydim yine emzirdim uyudu gazını çıkar öyle yatır dedi bi akrabam sonra bebeğim uyandı gazını çıkarırken ve kaç saat oldu uyuyamadı tekrardan aşırı rahatsız oldu uyandığı için zar zor uyuttum 2 kere hep uyandı ağladı bir daha öyle yapmam uyuduysa ellemem
esra1896 Şuan bebeğim 7 aylık. Zaten ilk 2 hafta pek gaz sorunu olmuyor.Ama ben her emzirmeden sonra çıkartmaya çalışıyodum çıkartmadığım zamanlarda oluyodu. Eğer üst gazı çıkartmazsan o bağırsaklarda 2 gün dolaşıyormuş. Ve gaz sorunu ortaya çıkıyormuş.İlk 3 ay gazdan çektik maalesef.
ilayyu_2 sibaluna uyusa bile omzuma koyup gazini cikartmadan yatirmiyordum ilk zamanlar bazen gazini da cikarmiyodu ama kusmasindan korktugun icin direk yatirmiyodum