hastalık olmasa çok iyi de okul hastalık kısmı çok korkutuyor benide
monna işte yardım edecek birisi olmadığı zaman çok zor oluyor anlıyorum sizi 🤷🏻♀️
monna bakabilecek yakını varsa bırakabilir