Bktzynp peki ben de bir öğretmen olarak hazır sizin gibi okul öncesi meslektaşımı bulmuşken sormak istiyorum. Bir kreş öğretmeni çocuğa sarılmayı disiplinsizlik olarak isimlendirir mi? Bu seneki öğretmeni tensel temas hiçbir şekilde kurmuyor ve benim kızım sevgiyi bu şekilde hissediyor. Hani beş yaş çocuğu olsa neyse ama daha yeni 4 oldu. Geçen sene yarım dönem gittiği okuldaki öğretmenini hala çok seviyor çünkü daha ilgili, şefkatli, samimi bir kişiydi. Bu yaş grubunun ilgiye, şefkate ihtiyacı vardır. Kaldı ki kızım evde bile disiplinlidir. Sanırım öğretmenini Sevmemesinin altında yatan sebepler bunlar . çünkü ilk zamanlar öğretmenim beni seviyor mu diye soruyordu hep bana . Şimdi ne yapsam bilmiyorum ya. Okulunu mu değiştirsem direk? Bir de tecrübesiz bir öğretmen . Daha ilk senesiymiş