Kızlar iyi akşamlar sağlık ocaklarının verdiği kan damlası var ya Bana hemşire 4 damla damlatmamış söyledi Dün gelen arkadaşım da bebeğin kilosuna göre damlatıyorsun dedi misal 6 kiloysa 6 tane mesela Doğru mu bu kullananlar var mı yardımcı olur musunuz Ben bugün biraz daha fazla damlattım mesela