Ftmkrnc allah yardımcınız olsun inşallah sorun yok haberini alırsınız en kısa zamanda. Bende oğllmda böyle bir süreç atlattım 4 ay sürdü ömrümden ömür gitti. Çok şükür sağlıklıymış ama psikolojim o kadar bitti ki o 4 ayda 80 yaşında gibi hissediyorum kendimi.
Benim oğlumda doğduğun günden beri uykuda el ve ayak seğirmeleri vardı nasıl diyim size kas seğirmesi gibi düşünün ve dakikalarca sürüyordu. Önce moro refleksi olan her yenidoğanda görülen refleks diye düşündük ama azalmadığı gibi kuvvetleniyordu. Eşim doktor ama o bile sorun yok diyemiyordu. Sadece uykuda oluyordu bizimki ve o esnada uyanmıyordu. Ani sıçramalarıda vardı çokca. Hepsini videoya çektim. Pediatriste gittik bu hareketleri yaptığı anda elini ayağını tutun hareket duruyorsa sorun yok dediler ama bende bazen durmuyordu devam ediyordu oğlum. Nörolojiye gittik uyku myoklonusu diye bir şey varmış zararsızmış 1 yaşa kadar geçermiş. Uyanıkken olsa veya o hareketi yaparken uyansaydı sorun olurdu dedi içim rahat etmedi eeg istedim oğlum 25 günlükken eeg çekildi, temiz geldi ama 4. Ayda tekrar bi kontrole gelin isterseniz dedi. 4. Ayında başka bir profesöre götürdüm İstanbul’da bu süreçte harekette azalma olsada tamamen bitmemişti nörokog videoları izleyince eeg’ye gerek bile yok uyku myoklonusu bu zararsız 6. Ayına kadar geçer dedi. Çok şükür gerçekten 5. Ayda bitti. O süreçte nette sürekli araştırdım neler neler yazıyor her şeyin en kötüsü yazar hep zaten.
Siz videolarınızı çekin Allaha sığının ihmal etmeyin zaten doktorlar videodan her şeyi anlıyorlar. Ama tabi yine eeg’de önemli. İnşallah sizde sorun yokmuş diye tez vakitte yazarsınız. Takip edeceğim postunuzu. Allah yüzünüzü güldürecek haberi tez vakitte almayı nasip etsin.