Eso66 canım normalde çok soğukkanlı bir insanım yenidoğan bebegimi kışın sabahın soğuğunda bile umursamaz cikarirdim ama uyku konusunda ayirman coook erken olmuş bı ara bebeğim uyurken şans eseri yanındaydım ve çok fena kusmaya başladığı uyuduğu yerde ve iki kere oldu bu ben o an yanında olmasaydim nefessiz kalıp bogulabilirdi ve uyku ölüm gibi yanında olması daha iyi olur kusabilir başka birşey olabilir o yüzden bence geri yanına al ve bir buçuk yaşından sonra ayır