Arkadaşlar ne olur yardım edin 6 günlük ani şekilde sezeryan ile dünyaya geldi kızım. Sütüm gelmedi bir türlü 3 gün sonra geldi derken sağ göğsüm hem az hemde bebek bir türlü tutmuyor.
Ne yaptıysam iki dk emip ağlayarak sağ göğsüme geçiyor ve doymuyor mama ile desteklemek zorunda kalıyorum.
Bu durumu yaşayan varmı varsa neler yaptınız ne olur yardım edin. Herkes suç sende iyice emzir diyor o göğüsten ayırma falan ama kız krize giriyor bildiğiniz anlıyor yani istemiyor sesi kısılıyor ağlamaktan mecbur kalıyorum diğer göğsüme almaya ne yapabilirim destek olur musunuz :(