humanur09 2ay 10 günlük normalde çok güzel emen bebeğim aç ve emmiyor 1 dk emiyor zıplıyor resmen gene veriyorum yine aynını yapıyor zikretmekden bile korkuyorum ama meme reddi mi başladı ne yapacağım ben lütfen akıl verin sadece anne sürü veriyorum