aselnur34 kızlar doğum yapalı 3 ay 13 gün oldu ve hala karnımın içi ağrıyor hafif bi şekilde bastırsam bile normal mi olan var mı bu şekilde şimdiden teşekkürler 🙂
Ozgull aselnur34 bir sorun olabilir mi acaba ben doğum yapalı da 50 gün oldu ama hiç öyle bir ağrı yok dikiş yerim hala hassas sadece o ağrı ilk 10 gün oldu bende karnımın içi çok acıyordu ezilmeden kaynaklı galiba oda bence bir doktora gidin hala ağrıması normal değil gibi
Esraraz aselnur34 bende 4 ay oldu dogum yapalı karnıma bastırdıgımda hala agrır demekki bazı bedenler daha hassas kontrole gittim doktor olabileceğini söyledi tam anlamıyla iyileşme 1 sene sürebiliyor.
-erCansu- aselnur34 benm oglm 1 yasina girdi hala sirt ustu uatinca bi tuhaf hissediyorm sizin daha cok yeni ama bi doktorunza sorun isterseniz
cohoba aselnur34 yarın tam 3 ay olacak canım belki ilk 20 gün hassastır ondan sonrası hiç ameliyat olmamış gibi his kaybı da yok
Sdyy aselnur34 son Bi kontrol için gitmenizi öneririm ameliyatta bir komplikasyon da olmuş olabilir tamamen normalde olabilir ☺️
Glylmz aselnur34 Normal tabii 3 ay dediğin çok zaman değil ki😳 benim 6 ay oldu hala ara sıra ağrır dikkat et 6 aya kadar ağır kaldırma ve gaz sancısıda ağrı yapar gaz yapacak gıdalara dikkat et 🙃