peramomms Arkadaşlar 39 günlük oğlum normalde 60-70 cc mama yiyor 4 saatte aralarda emziriyorum bugün 90 cc verdim zorlayarak içti tamamınıda bitiremedi bir türlü uyumadı çok mu yedi rahatsız oldu yoksa acaba aç mı emzik verince öyle hızlı hızlı çekiyor ki
Mrvsmt2502 peramomms bebeklerde emme bi refleks yani sizin nefes almanız gibi otomatik bir şey emzik değil başka şey versenizde emer yani. Fazla gelmiştir tabi
ilenalemin peramomms bu emziği çok çekmesinden dolayı ben de hep aç sanırdım bebeğimi.baktım olmayacak sonra takip ettim.mama verdim tıka basa doydu.peşimdem emzik verdim yine hızlı hızlı çekti.demekki emzikle açlığın bağlantısı yok.omzuma koydum.baktım tişörtümü falan emiyor mu.emmiyor aranmıyor da.bundan sonraki açlık kriterin o oldu.omzuma aldıgımda tişörtümü emşyorsa aç diyorum.bi deneme yanılma yapın.tok oldugunu bildiğiniz saatte emzik verin bakalım.bir de yanağınızı falan yanaştarın tokken de emiyor mu
peramomms Oğlum zaten acıkınca ellerini emiyor aacıkınca yazıdan sonra dikkat ettim ellerini emmiyor emziği istiyor ama annelik işte içim rahat etmedi açmı bırakıyorum tekrar mama yapsam iyice rahatsız olur düşüncesi bu ikilem mahvetti beni ilenalemin
ilenalemin peramomms aynı aynı valla ben de öeyleyim.sütüm lakır lakır akmıyor.yutkunma sesi de duymuyorum.doyuyor mu doymuyor mu kafayı yicem bazen.ama aç olsalar asla durmazlar.doyana kadar ağlarlar merak etme