Ben 34 yaş kontenjanından yararlanabileceğim bu yıl. Kadinlar için böyle bir imkan varmis, yeni öğrendim. Ben direk cocuk gelişimi yazicam. Bitince özel kreslerde çalışırım. Aslinda tibbi dok. Ve skreterlik dusunuyordum ama kpss, dgs falan gözüme büyüdü.. 🫣