Arkadaşlar öncelikle bebeğim bu ay 190 gram almış zaten hiçbir şey yemiyor 😔😔
Doktor istanbulda yaşadığımız halde kızamık aşısı yaptırma dedi 😑😑😑
Aynı doktor bıngıldak açık demişti sağlık ocağı tiroid ve. D vitamini baktırmak için gitmiştik hiçbirini istememiş çocuğumun kolu mosmor oldu boşuna içim gitti
O kadar üzgünümki baktıkça ağlamak istiyorum 😔