fzmem ben genelde narin ayarında kullanıyorum ama narin kupkuru yapmıyor diğer ayarlar gibi. Nemli bırakıyor. Ondan sonra bi 35 dk ya daha veriyorum o şekilde kurutuyorum, kırışma olmuyor. Bide tavsiyem çarşaflarla beraber çok fazla çamaşır atmamanız ve kurutmanın içinde çamaşırları bekletmemeniz bu şekilde yapıncada kırışma olmuyo