tazecikanne45 Değeriniz kaçti? 18 değer ile yatışımız yapıldı. Kaç güne iyileşir acaba? Riskleri nelerdir
aylizinannesiiii tazecikanne45 benim kızımın daha yüksekti pazartesi yatış vermişti doktor acilen cuma sabahı aramışlardı gelin bebişinizi alın diye geceleri sütümü sağıyordum götürüyorduk eşimle beş gün götürdük poşet poşet içirmişler hep çok iyi bakmışlardı bir çıktı hastaneden tosuncuk gibi pamuk gibiydi 😍😍❤️ inşallah sizin daha da erken çıkar bebişiniz ❤️❤️
hlymry tazecikanne45 geçmiş olsun bizimde 3 günlükken 19 a çıkmıştı bir gün yattık ertesi gün çıktık tam 24 saati doldurdular siz benim gibi üzülüp ağlamayın bol bol süt sağıp verin çabucak çıkar kuzucuk Allah’ın izniyle
Bebegim3535 tazecikanne45 6 yıl önce 18 le yattı kızım. 2 gece kaldı. Sonra bir hafta boyunca topuk kanı ile kontrol edildi yükselme varmı diye. Önemli olan ışın ve bol bol emmesi. Benim sütüm oradaki sağma makinesi ile gelmişti. Sanayi tipi makina vardı. Saydıkça geldi geldikçe içirdiler. İnşallah biran önce çıkar bebeğiniz. Kendinizi üzmeyin ben çok yıpranmıştım şimdi gülerek hatırlıyoruz.
efeninannnesi tazecikanne45 biz de 22 ile yatış yaptik 5 gün yattım ilk gün zor oluyor ama sonra onun sağlığı için yattığını düşünüp rahatlıyorsunuz rabbim şifa versin ben 5 gün yatak idama giremedim bı anda aldilardj hastenede kucağımdan
mutlukidss Bizde dün yatmıştık canım sarılıktan bugün çıkardılar çok şükür bebeğim 8 günlük sarılık değeri 18 di bugün 6 olmuş düşmüş çok şükür Allah’ım bir daha düşürmesin oraya çok zor oluyor bir gün de olsa 🥲🥲😏
Ameliee Benim bebeğim 4 günlük. Bugün 20 ile hastaneye yatırdık . Takip edilecek ne zaman çıkacağını bilmiyorum umarım bir an önce iyileşirler ve kavuşuruz