9 aylık olmak üzere bebegim,ilk 6 ay 2 kere falan uyanırdı gece ama şimdilerde neredeyse saat başı uyanıp duruyor emiyor tekrar uyuyor ama ben çok yoruldum osman hocaya göre bir sorunu olmayan bebek kalkmaz diyor bu çocuğun derdi ne yapap lazım dişten degil, sıcaktanda degil klimayla yatıyoz alışkanlık haline mi getirdi ne zamana kadar böyle devam edicek uykumu alamıyorum ben mahvoldum bu sefer