Selam anneler kızım 18 aylık olacak bu hafta tuvalet eğitimine baslamak istiyorum yavas yavas sizce dogru zamanmı? Çiş kakayı öğretiyorum suan da kakası gelince de bir köşeye geçip ,eğiliyor öyle kaka yapıyor . Sizin öneriniz nedir yardım eder misiniz