elanur25 Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu takılıcam ama çok korkuyorum lütfen nasıl oluyo biri anlatabilir mi yada aranızda canı yanan oldumu en
_Goktugunannesi__ elanur25 Normal doğum yapmışsınız hiç acı yok takıldığımı hissetmiyorsun zaten sadece rahimin açık kalması için mandal gibi bişey takıyor onda hafif bir acı oluyor 2 dk lık işlem zaten
elanur25 _Goktugunannesi__ bide onun üstüne hamile kalırısam diye korkuyorum acaba hep aynı pozisyon mu olması lazım