kzgldmtt ben bu açıdan çok vicdan yapıyorum. 3 aylık, şarkı söylüyorum, kitap okuyorum, kucağımda gezidirken etrafı anlatıyorum -karşıda yeşil bi ağaç var, kırmızı tişörtlü bi adam yürüyo vb- konuşuyorum. Hepsi bu daha napabilirim bilmiyorum ama ben ne kadar yapsam yetmiyo sanki. Azıcık salıncağına bıraksam vicdan azabı çekiyorum.