dilberhala1 onefinemom Ay bende de oluyordu 😂😂 ilk 3 ay sonra geçti Emzirirken vücutta sıvı eksilmesi oluyor ondan dolayı olur mide bulantısı. şekeri etkiliyor emzirme ondan da olur. Aç kalmıcan bol sıvı hormonlarında etkisi var tabi
zeynepyusufaslan onefinemom bende de oluyor bacım maalesef 🥹 ne çektim mide bulantısından zaten hamilelikte ayrı kustum doğumda bile kustum oy oy 🥹
onefinemom dilberhala1 Ardenaden sevimliidostlarr Özellikle akşam emzirmelerinde bana bir şeyler oluyor ya 🥲 vücut yeter bu kadar diyor sanırım