minikmelegimmmm Gebelık ıcın kan verdim 0.1 sonuç negatif değil mi yükselme ıhtımalı yoktur di mi 😂 erken gebelik testı de negatif ama hala adet olmadım delırcem ıkı gün gecıktı böyle olup hamıle çıkan var mıdır acaba
kizinaasikbiranne minikmelegimmmm havalardan ve stresten olamıyorsundur korkma olursun bir kaç güne 😄
UrbanMom minikmelegimmmm benimde bir hafta olmadı korkumdan bayılacaktım çünkü başka çocuk istemiyorum gittim test yaptım negatif ve aksamina regl oldum 😁
minikmelegimmmm kizinaasikbiranne ay inşallah ya şüphem olmasa ınancam da bir kere korunmasız oldu ama yumurtlama günü degıldı blmyrum ondan tetikteyim ne çıkacaksa sonuç çıksın stresten gelmıyor bence de 🤣
minikmelegimmmm kizinaasikbiranne bence de canım ıkı tane yaptım bi de hanı tek test degıldı ondan dolayı yoktur sanırım
UrbanMom minikmelegimmmm hamile olmadiginiza eminseniz YouTubeda regl olmak için mesajlar var onu deneyebilirsiniz kasiklariniza
minikmelegimmmm UrbanMom yani kanda da çıkmadı emin oldum sanırım hemen yazayım ıns ıse yarar teşekkür ederim 🤩