8 ay 17 günlüğüz. ek gıda reddi demeyimde kahvaltı meyve yoğurt gece maması dışında red yok çorba sebzelere karşı var anne sütü devam eskisi kadar haşır neşir olmasada. gıda olayında benim gibi zorlanan var mı? en önemlisi UYKU. Gece bir kaç kere ağlayarak kalkıyor problem değil ama gündüzleri berbat hiç bir iş yapamaz oturamaz oldum bayılacak gibiyim artık. 5 er 10 ar dk uyuyor uyanıyor ve sürekli uyumak istiyor ee diyor kendi kendine. ama uyumuyor ne yapıcam ben