Winner net olarak bilmiyorum ama okuduğum bir kaynak üzerinden yorum yapayım .çocuklar 3/6 yaş arasında kaşıma,burun karıştırma,parmak emme,ne bileyim takıntı yaptığı farklı davranışları eylemleri yapabiliyor sadece hangi anlarda yaptığına dikkat edin yazıyordu yani birşeyi sinir olduğunda mı yoksa birşey yapacağında odaklanmak icin mi yapıyor ?onu gözden geçirin direk uyarmak yerine o davranışı yaparken farklı bir şeye odaklandırın.bir yerden sonra davranış sönüyor unutuyor.eğer uzunca sir süre unutmaz yaparsa o zaman bir doktora danışabilirsiniz bence..ama tamamen yaşının getirdiği davranışsal birşey.endişe etmeyin gözlemleyin yaparken dikkatını farkyı şeyle dağıtın 🙏🏻