Kızlar yaklaşık olarak 4 gündür ilaç kullanıyorum ama kesınlıkle bana misin demıyor bogazımda cıkmıs ve baya agrılı hıcbısey yıyıp içemez oldum ne yapsam bu illet yara geçer bırının onerısıyle sarımsak cıgnedım yuttum kurutuyor dedı inşallah onunda etkısını görürüm ya mahvoldum resmen