Esoca38 momy52 2 ayda 15 kilo dan fazla verdim 😂 bünyem oldu olası hep zayıf. Yakmaya çok müsaitim asla kilo alamıyorum. 47 kilo ile hamile kaldım 66 ile doğum yaptım. 40 kım çıktıktan kısa süre sonra eski halime dönmüştüm maalesef 🥲
minisannesii Hamilelikte 13 kg almıştım doğumdan çıktığımda 9 kilosu gitmişti. Üç hafta gibi bi süre içerisinde 2 kg daha gitti 62 kiloda +2 kilo ile kaldım.
EbruBoluKaya 60 la hamile kaldım 85 le sezeryana girdim 7.ayımızda 60 kiloya düştüm tekrar şimdi 8,5 aylık bebeğim aynı kilodayım. Benim çok fazla ödemim vardı eve çıktıktan 20 gün sonra falan inmeye başladı
EbruBoluKaya momy52 evet 75 76 da takılı kalmıştım bir ara ben vermek için özel birşey yapmadım sadece emziriyorum