abc1 Kizlar deri alti implant taktitlrmayi dusunuyorum sizcr mantiklimi? Spriali de dusundum ama kayabilir oyuzden riske girmedim. Nasil korunuyorsunuz
ebruasell abc1 deri altı bence üç yıl için değmez takması kolay ama çıkarması için kesik atıyorlar ve çok az zamanı bence ben balerin spiral taktırdım memnunum şuanlık
Dilaylaa ebruasell deri altı büyük kolaylık çıkarırken de iki üç santimlik bir kesi ve hissetmiyorsunuz sonra da bantlıyor iki günde iyileşiyor
Dilaylaa abc1 yok özel bir klinikte taktırdım . İlk aylarda regl düzensizliği yaşadım sonra düzene girdi günü gününe hatta
ebruasell abc1 henüz yeni çıkmış bir spiral devlet takıyormu bilmiyorum ben özelde uyutularak taktırdım korltuğum için şuanlık memnunum