Oğlum yenı 3 yaşına girdi çok haraketli maşallah,hamile kalırsam o halımle nasıl yetısecem dıyorum 30 oldu bu arada yasim😃bazen 2.cocuk düşüneyim bu kış diyorum bı yandan gurbette tek nasıl olacak bilmiyorum seneye 4 yaşında olur ana sınıfına başlarsa dıgerı yenı doğmuş olacak bakmak zor olacak mı nasıl okula götürcem onunla ilgilenecem derdı sarıyor bı yandan yenı doğan zorluğu olur diye hep duruyorum, annem zorlanırsın sakın düşünme dedıkce dahada çekiniyorum ne bileyim ee kaç yaşımda düşünecem diyorum anlamadım napmalıyım