gunesnck Bebeğim 10 aylık, bir hafta öncesinde hastalandı ve iştah kaybı oldu. O günden beri günde 1-2 tatlı kaşığı ya yiyor ya hiç yemiyor blw de denedim her şeyi denedim yemeği görünce ağlamaya başlıyor bi fikri olan var mı 😥