4 aylik oglum var popusunu actirip bakınca bi tuhaflik geldigi icin cerraha gosterdik ve deliginin olmasi gerekenden onde oldugunu soyledi ama kabizlik yapamama gibi bi sikayeti olmadigi ve kaslarının iyi oldugu icin ameliyata gerek yok dedi ileride buyuk ihtimal sorun olmaz ama olursa o zaman ameliyat ederiz dedi basina boyle bisey gelen var mi acaba sorun olur mu normal beslenmeye falan gecince