Feyekum Oğlum 5 yasinds uygun zamanda mi hamile.kaldim ki diye tereddüt ediyorum herkes 1. Sınıfa başlayacak seneye zorlanacan vs diolar
bisenakillisinzaten Feyekum maalesef çocuğun 1 yasinda da 10 yaşında da olsa zorluk hep var. Sen olumsuzu dusunme. Hem okuldayken bebişinle daha rahat ilgilenirsin. Millet her şeyi der sen herkese kulağını tıka
Winner Ağzı olan konuşuyor. Yaş aralığı gayet iyi bence. Büyüğü Okula başlayınca daha rahat ilgilenirsiniz. Planlarınızı ona göre yaparsınız. Eşinizde size destek olursa daha ne olsun ☺💃
Feyekum Winner eşim bir gij evde birgun calisiyot bakalım hep böyle gider inş bu sene öğlenci inş öğlen gidip akşam gelecek seneye normal sabah 9 öğlen 2 olacak