Her gün bitane açıyoruz biz alışkanlık ben genelde korku gizem psikoloji filmlerini severim dün akşam büyü diye bitane izledik güzeldi . Eşimde mutlaka katılr bana sevmeyeceği bir film olsa dahi çünkü bende aynısını yapıyorum sevmesem bile onunla ava felan gidiyorum 😂 mecbur yani